Typecursus voor groep 7 en 8 komend schooljaar

Beste ouders en verzorgers,

Volgend schooljaar start Edilia de Waal, bij voldoende deelname, weer met een typecursus op school voor groep 7 en 8. “In twaalf weken leer je blind typen met tien vingers!”

De lessen starten op maandag 9 oktober 2023 en vinden iedere maandag plaats op school om 14.15 uur. De lessen duren ongeveer 45 minuten. Er wordt gewerkt met een computerprogramma via het internet. Na de 12 lessen volgt een examen. Omdat er ook thuis geoefend moet worden, is er thuis ook een computer nodig met internet. School kan hiervoor een desktopcomputer uitlenen, als u zelf geen computer heeft.

Opgeven kan door het bijgaande inschrijfformulier in te leveren bij de leerkracht, dan geven wij dit weer door aan Edilia. Mocht u geen printer hebben, kunt u altijd een geprint exemplaar op school vragen.

De kosten zijn: € 145,- (inclusief examen en programma). U betaalt dit bedrag rechtstreeks aan Edilia. Er is ook een mogelijkheid om dit bedrag in 2 termijnen betalen. De eerste betaling voor de 1ste les en de tweede betaling in de week van de 5de les van de typecursus.

In de bijlage vindt u meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Tjitske Sabelis