Sponsorloop: komt u ook?

Beste ouders en verzorgers,

Bij deze wil ik u informeren over de reeds aangekondigde sponsorloop op vrijdag 22 september as. en het doel hiervan!

Zoals het er nu uitziet is er vanaf komend schooljaar (’24-’25) onvoldoende tijd in onze gymzaal om voor ALLE leerlingen van de drie scholen in de Indische buurt gymlessen te kunnen verzorgen.

Samen met De Kluft en Comenius maken wij ons daarom hard voor een nieuwe inrichting van het sportveld naast de gymzaal (Lombokstraat). Wij zien graag een herinrichting van het veld, waarbij we ook in de buitenlucht effectief en leuk bewegingsonderwijs kunnen geven.

Natuurlijk heeft het veld tevens een belangrijke wijkfunctie. Hoe leuk is het, wanneer onze wijk ook na schooltijd mee kan profiteren van een aantrekkelijk sportveld! Momenteel zijn we al in overleg met de gemeente en Sportservice. Tevens zijn de kinderen op de drie scholen voor de zomervakantie bevraagd over hoe zij het ideale sportveld zouden zien.

De gemeente wil graag haar steentje bijdragen, maar wij zelf natuurlijk ook. Dit doen we door middel van de sponsorloop op het veld!

Werkwijze
In de flyer kunt u lezen op welk tijdstip uw kind deelneemt. Ook vindt u een QR-code die u kunt gebruiken om een (eventueel symbolisch) bedrag over te maken indien u dit initiatief wilt sponsoren. U maakt een eenmalig bedrag over. Het gaat niet om het aantal rondjes, de inzet van de kinderen is genoeg. Natuurlijk is de flyer ook te delen met andere belangstellenden en bent u ook van harte welkom om te komen kijken!

U kunt indien u dat wilt uw bedrag overmaken in de periode van 18 – 25 september. Heeft u nog vragen? Loop even langs, we beantwoorden deze graag!

Hartelijke groet,

Team Julianaschool