Een zeer positief oordeel van de onderwijsinspectie

"Op de Koningin Julianaschool is het ongewone heel gewoon"

Beste ouders en verzorgers,

De media was snel op de hoogte, dus wellicht heeft u (online) al iets voorbij zien komen.
Bij deze willen wij vol trots met u delen dat wij een zeer positief oordeel hebben ontvangen van de onderwijsinspectie.

Op dinsdag 21 mei hebben twee inspecteurs van het ministerie van onderwijs een dag bij ons op school doorgebracht. Er zijn 8 klassen bezocht en er zijn allerlei gesprekken gevoerd met leerlingen, ouders, team en directie. Aan het einde van de dag ontvingen wij een zeer positief eindoordeel. Wij scoren op 11 van de 13 onderdelen een voldoende en op twee onderdelen zelfs een goed!
Voor de zomervakantie ontvangen wij een uitgebreid rapport van de inspectie, uiteraard houden wij u op de hoogte. Binnenkort zullen wij dit heugelijke nieuws ook vieren met de leerlingen!

Link (https://www.denheldersdagblad.nl/regio/koningin-julianaschool-ontvangt-zeer-positieve-beoordeling-van-onderwijsinspectie) naar het artikel.

Hartelijke groet,

Team Julianaschool